Wednesday, December 23, 2009

PERMULAAN SATU EPISOD

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia buat semua blogger dan rakan-rakan..tanggal 24 disember 2009 ini maka terbentuklah blog terbaru dari saya atas ehsan dari abang saya JAI..Inilah permulaan perjalanan blog yang masih baru diarena blogging.

Sunset @ Luak Bay,esplanade
Rakan-rakan blogger,peminat dan pendengar mirifm dialu-alukan untuk memberi komen didalam blog ini. Dengan terbentuknya blog ini diharap kita akan dapat mengeratkan silaturahim sesama kita. Apa yang kurang datang dari saya dan yang terbaik hanya dariNYA….


6 comments:

kai said...

selamat datang ke dunia berblogging...

Unknown said...

welcome my LOVE..... :)

Zam TheJoker said...

caya lah nana..
i will support u dj nana :)

nana said...

@kai: terima kasih
@pa: makasie ya.. atas semuanya ;)
@zam: makceh zam... :)

asylina said...

wah nak...sik sangka ko ada blog.....aku tok baru jak nak belajar..tapi ku rasa ko dah advance da....aku baru jak nak try...belum pande gik...belum ada idea bah...hehehehehehehe...jom kita berblog...

nana said...

abg ku yang polah.. ku pun sama juak cam kau.. still belajar berblogging tok.. nya mcm aktiviti harian kita nak al? aku dty ptg tok lak.. jam 6sampei 9mlm tok lak... :)

Post a Comment